1. Livrare
Produsele sunt expediate în 24-48 ore de la primirea comenzii, timpul de livrare fiind de aproximativ 7-14 zile lucrătoare. Acestea sunt trimise prin Curier cu urmărire AWB și vor fi livrate la adresa completată în momentul plasării comenzii. Pentru comenzile de peste 2.000 de lei, livrăm cu propriul nostru serviciu de transport, pentru a asigura ajungerea în siguranță a produselor comandate. În cazul achiziționării produselor fizic din sediul magazinului, atât costurile, cât si timpul de livrare vor fi transmise telefonic.
Costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului, dacă apar însă modificări la prețul final al comenzii, acestea vor fi transmise telefonic în momentul apelului de confirmare.
În cazul în care un produs ajunge la dvs. deteriorat din cauza firmei de curierat, vă vom expedia un altul în cel mai scurt timp, suportând costurile de transport. Obligația dvs. este de a ne informa despre acest lucru în scris, în cel mai scurt timp de la primirea coletului, printr-un email la adresa: office@davsin.ro. Pentru a evita returul, refuzați produsele la livrare dacă observați că ambalajul nu este intact, prezintă urme de zgârieturi, rupturi, lovituri sau alte deteriorări si cereți a fi consemnate aceste aspecte pe documentul de însoțire al produsului sau pe procesul verbal de constatare întocmit in prezenta curierului.
Puteți ridica produsele dorite și personal de la sediul magazinului din Suceava, la intrare în Burdujeni, str. Calea Unirii, nr. 37 unde o serie din produsele de pe site sunt expuse la intrare pe partea dreaptă.
2. Plata produselor
Pentru comenzile plasate online, plata contravalorii produselor se va face prin ramburs la primirea coletului. Dacă alegeți să ridicați produsul direct de la sediu, întreaga sumă va trebui achitată pe loc. Dacă produsul dorit nu este disponibil în magazin și trebuie comandat de la furnizor, va trebui lăsat un acont, după care la ridicarea produsul va trebui achitată întreaga contravaloare.
3. Retur
Produsele achiziționate online se pot returna conform O.U.G. 34/2014, dreptul la retur avându-l doar persoanele fizice/ juridice care au achiziționat bunuri de pe www.davsin.ro. Clientul are dreptul de a returna un produs achiziționat online, fără penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile de la primirea coletului.
Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de curierat folosit pentru primirea produselor, plasarea returului și costurile aferente acestuia fiind suportate de către client.
Pentru ca returul să fie luat în considerare, vă rugăm să vă logați în contul personal de pe care ați plasat comanda, mai apoi intrați în pagina Contul meu - > Detalii istoric comenzi (Din partea stângă sus Cont -> Click pe numele dvs. -> Detalii istoric comenzi) Alegeți comanda căreia doriți să îi faceți retur apăsând pe Detalii -> Bifați produsul/ele pe care doriți să le returnați -> Completați câmpul explicație pentru retur -> Solicitați o returnare.
Pentru a vă înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, vă rugăm să scrieți pe Fomularul de retur care va trebui să însoțească returul: Contul bancar unde doriți să vă fie restituiți banii, Numele persoanei care deține contul și Banca la care aveți deschis acest cont. Pentru a imprima Formularul de retur intrați în pagina Contul meu - > Produse returnate (Din partea stângă sus Cont -> Click pe numele dvs. -> Produse returnate), alegeți formularul aferent comenzii și apăsați pe butonul Imprimă.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași condiție în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele însoțitoare). Nu se acceptă produsele returnate care prezintă modificări, semne de uzură, lovituri, ciobiri, zgârieturi și alte diverse urme. De asemenea, comenzile sau retururile făcute de clienții care au refuzat colete în repetate rânduri sau au un istoric de retururi repetate vor fi refuzate.
Dacă produsul primit de cumpărător nu corespunde cu imaginile și indicațiile de pe site, respectivul produs se poate returna fără niciun cost din partea clientului, dacă a fost trimisă o înștiințare în scris la adresa de email office@davsin.ro în care se specifică lipsa de conformitate imediat după primirea coletului. Clientul poate cere înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia, într-un cont bancar furnizat.
Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet aveți o etichetă pe care sunt scrise: Numele, Prenumele, Adresa Expeditorului și Destinatarul.